فیلم و سینما

جدیدترین خبرها ، معرفی فیلم ها ، نقد فیلم ، معرفی سریال های آمریکایی و ...

فیلم و سینما

جدیدترین خبرها ، معرفی فیلم ها ، نقد فیلم ، معرفی سریال های آمریکایی و ...

کریستین بیل

به بهانه اکران فیلم محبوبم * شوالیه تاریکی * گفتگویی با کریستین بیل به نقل از سرزمین سینما براتون گذاشتم . در ژست بعدی هم گفتگوی آخری هیث لجر خدا بیامرز رو می ذارم

 

 

کریستین بیل دوباره به هیبت بتمن باز میگردد. بازیگر ولزی ۳۳ ساله برای ما از بازگشتش به سایه می گوید. او نقش پولساز بتمن را در شوالیه تاریکی تکرار می کند. کارگردان فیلم هم همان نولان بتمن آغاز می کند است. کارگردان درباره شوالیه تاریکی پیش بینی کرده است که این قسمت از بتمن تازه تر مرموز تر و پر طرفدار تر از قسمت قبلی باشد.
در مصاحبه ای به سراغ بیل رفتیم تا او از سومین تجربه اش با نولان برای ما بگوید و از همبازی شدنش با لجر، مگی جلینهال و دیگران. او تمام تلاشش را می کند تا چهره ای دوست داشتنی و به یاد ماندنی از این ابر قهرمان برای دوستداران ارائه دهد.

 

سوال: بین “بتمن آغاز می کند” و “پرستیژ” رابطه و همکاری تو با نولان گسترش پیدا کرد و حالا برای شوالیه تاریکی دوباره در کنار هم آمده اید. آیا تو صرفا به این خاطر که کاری را انجام دهی و ایستادگی و مقاومت خود را نشان دهی اینکار را انجام دادی یا اینکه واقعا از این همکاری لذت میبری؟
جواب: فقط لذت میبرم زیرا ما هر دو با هم هم نظر هستیم که تنها کسانی که میتوانند این نقشه ها را برای همدیگر پیاده کنند ما هستیم. کریس تمام وقت استراحت منو میگیره! کی می دونه؟ اما با این حال مشخص هست که من دوباره میخواهم تا با کریس کار کنم. من فکر کار کردن با او را بسیار دوست دارم. وقتی شما با کسی کار کنید که مردم کار او را دوست دارند طبیعی هست که دوباره باهاش همکار بشید.

سوال: شانس اینکه کسی بتواند یک کاراکتر را دوباره بازی کند و به گسترش آن کمک کند بسیار کم است اما این اتفاق در باره بتمن برای شما رخ داد، مخصوصا که گاهی بتمن با شما پیوند خورده است، خب نظر شما در باره این تجربه دوباره چیست؟ آیا این گشت و گذار دوباره در شخصیت بتمن برای تو مفید بوده؟ توانستی تا قلمرو بیشتری را کشف کنی و به لایه های دیگری دست پیدا کنی؟
جواب: بله مطمئنا. کریس در کنار برادرش کار نوشتن فیلمنامه را انجام دادند. و من هم به آنها اطمینان داشتم و هیچ چیز بهتر از این نیست که با کسی کار کنی که به او اعتماد کامل داری. آشکار است که من برای انجام تمام این کار ها کاملا آماده بودم و کریس هم منو به شکلی راهنمایی می کرد که انگار خودش این کار را انجام داده است.

سوال: ویژگی خاصی از شخصیت بتمن وجود دارد که تو را مجذوب خودش کرده باشد؟
جواب: اگر شما عقیده ای از پیش داشته باشید همیشه می توانید کاراکتر هایی را برای خود پیدا کنید که به آنها علاقه مند هستید.

سوال: از بازیگرانی که در این پروژه با شما همکاری داشته اند فرصت صحبت کردن با آنه را داشته اید؟
جواب: بله ما زیاد همدیگر را میبینیم. من از پیش با گری (اولدمن) و مورگان (فریمن) آشنا بودم و حالا بیشتر با هیث (لجر) آشنا شدم. مگی و آرون هم هستند. همه آنها این فیلم را دوست دارند. هیچ کس برای دستمزد و پول آنجا نیست. هیث بسیار پیگیر هست و با کریس کار می کنند. قطعا او کاری را که انجام میدهد را دوست دارد. او مانند خون تازه ای است که به فیلم و داستان تزریق می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد