فیلم و سینما

جدیدترین خبرها ، معرفی فیلم ها ، نقد فیلم ، معرفی سریال های آمریکایی و ...

فیلم و سینما

جدیدترین خبرها ، معرفی فیلم ها ، نقد فیلم ، معرفی سریال های آمریکایی و ...

الیور استون باز هم جنجال آفرید

 

در این درگیری که صبح روز گذشته در یک میخانه واقع در شروپورت لوئیزیانا آمریکا روی داد، دو بازیگر اصلی فیلم در دست ساخت «دبلیو»، «جاش برولین»، بازیگر نقش بوش، «جفری رایت»، بازیگر نقش کالین پاول و پنج تن دیگر از عوامل این فیلم دستگیر و روانه بازداشگاه شدند.
به گفته «ویلی لوییس»،افسر پلیس شروپورت، این هفت تن دقایقی پس از ساعت 2 بامداد روز شنبه در جریان یک درگیری بازداشت شدند.
«لوییس» گفت: در این ساعت یکی از مشتریان به شدت با سر و صدا و مزاحمت تمام محل را به هم می‌ریزد و دیگر مشتریان نیز به منظور خاتمه دادن به این موقعیت وارد ماجرا شده و در این میان درگیری‌ها به شدت بالا می‌گیرد.
اداره پلیس شروپورت ضمن خودداری از اشاره به این مطلب که عوامل فیلم «استون» آیا شب گذشته را در بازداشتگاه گذرانده‌اند یا خیر، گفت: برولین با گرو گذاشتن چکی به مبلغ 334 دلار از زندان آزاد شده است.
به گزارش رویترز، فیلمبرداری فیلم «دبلیو» از ماه می در شروپورت آغاز شده و این فیلم پس از دو فیلم «نیکسون» و «جان اف کندی»، سومین فیلم سینمایی استون است که موضوع آن یکی از رییس جمهور‌های آمریکا است.
استون پیش از این گفته است که این فیلم را با موضعی ضد بوش نخواهد ساخت و در این فیلم تنها نشان می‌دهد که چگونه بوش از فردی ولگرد و الکی به یک شخصیت سیاسی قدرتمند در جهان تبدیل می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد