فیلم و سینما

جدیدترین خبرها ، معرفی فیلم ها ، نقد فیلم ، معرفی سریال های آمریکایی و ...

فیلم و سینما

جدیدترین خبرها ، معرفی فیلم ها ، نقد فیلم ، معرفی سریال های آمریکایی و ...

فرشتگان چارلی (در انگلیسی: Charlies Angels)

 

فرشتگان چارلی (در انگلیسی: Charlies Angels) نام یک مجموعه تلویزیونی موفق در دهه ۷۰ میلادی بود که بارها بازسازی شده و مجموعه فیلم‌هایی در سینمای هالیوود ازآن ساخته شده است.

 

نسخه های سینمایی:
فرشتگان چارلی 1 2000 فرشتگان چارلی 2(زدن به سیم آخر)2003 فرشتگان چارلی برگرفته شده از سریالی تلویزیونی با همین نام است که در سال های 1970 ساخته شده است.

گروه "فرشتگان چارلی" را سه دختر زیبا با نام های"ناتالی کوک"(کامرون دیاز)،" دیلن سندرز"( درو باریمور) و "الکس ماندی"( لوسی لیو) تشکیل می دهند.

هر کدام از اعضای گروه "فرشتگان چارلی" برای دستگیر کردن افراد تحت تعقیبشان، مهارت و شگرد خاص خودشان را بکار می برنند.

"فرشتگان چارلی" در تغییر قیافه، استفاده از لباس مبدل، جاسوسی و ورزش های رزمی تبحر و مهارت خاصی دارند.

بازیگران

1.کامرون دیاز: در سال 1972 در سن دیه گو در کالیفرنیا به دنیا آمد. در 16 سالگی برای اینکه حرفه اش را به عنوان مدل لباس ادامه دهد، دبیرستان را ترک می کند. زمانی که اولین فیلمش یِعنی ماسک را در کنار "جیم کری" بازی کرد، کاملاً ناشناخته بود. او در تعدادی فیلم مشهور مانند: عروسی بهترین دوستم، ترس و نفرت در لاس وگاس، جان مالکوویچ بودن و دار و دسته های نیویورکی بازی کرده است.

2.درو باریمور: در سال 1975 در لس آنجلس به دنیا آمد. پدر و مادر و تمام خانواده پدری اش از بازیگران مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون بودند. به همین دلیل برای حضور در سینما و تلویزیون با مشکلی روبرو نشد. باریمور با بازی در این فیلم در 9سالگی به یک شهرت افسانه ای دست یافت. در همین زمان بود که او شروع به نوشیدن مشروبات الکلی کرد و پس از مدتی به مواد مخدر نیز اعتیاد شدیدی پیدا کرد. به همین علت مدتی درهیچ فیلم مطرحی بازی نکرد.

پس در ترک اعتیاد در سالهای اولیه دهه 1990 دوباره تبدیل به یک ستاره شد. فیلم های مهم او در این دوره عبارت اند از : بتمن برای همیشه،جیغ، همه می گویند دوستت دارم و اعترافات یک ذهن خطرناک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد